Hammarby

Hammarby

Den här hösten tog jag tag i en sak och det var att göra det man ska göra om man är ett fans.  Jag gick och såg på det lag som alltid legat mig varmt i hjärtat och som jag har försvarat sedan jag var barn och även när jag blev vuxen. När jag var barn så var det mot min bror, han hejade på ett annat lag. .när jag blev vuxen och förälder så fick jag försvara laget mot mina barn…de hade påverkats av min bror. ..SUCK..

Men  i alla fall, nu har jag varit på 2 hemmamatcher på Telenor arenan. 

Jag är helt frälst, kanske inte så mycket av laget.  Visst de spelar och vinner grymt! Det jag tycker är häftigast är klacken och publiken. Den är grym. Hammarby spelar i superettan men har en större publik än något annat lag i Sverige. Jag kan inte beskriva känslan att stå där i havet och höra publiken! Grymt! ! Jag har varit och sett AIK och deras publik och klack är tam mot Hammarbys.

Jag har nu investerat i halsduk och mössa.  Nästa inköp blir tshirt och huvtröja. Sedan blir det medlemskap i Bajen fans och Hammarby.

image

image

image

image

image

Kommentera

