vintertid

vintertid

vaknar av att jag är kissnödig och går upp och går på toa. När jag sedan kryper ner i sängen igen är jag klarvaken!  Klockan är snart 7, tror jag. ..vet inte om klockan är tillbacka ställd eller inte. ..är den inte det så är klockan bara 6…

Det är alldeles knäpptyst här i stugan, man hör inget. Jag tycker det är underbart. Hemma hör man hela tiden bilarna på Gudöbroleden och även från Nynäsvägen. Det är även kolsvart ute.
Jag och Mattias ska vara här hela höstlovet, det är första gången som vi kommer att vara ensamma här och det känns riktigt spännande.

Men tillbaka till mig och att jag inte kan somna om. Det händer inte ofta. Oftast är jag nästan gråtfärdig när jag måste vakna på morgonen och jag vill bara somna om. Så vad ska jag göra nu ? Gå upp eller ligga och dra mig …

Förresten glöm inte att rösta!! Skulle vara roligt och få min andra bild till dagens foto också! !! mina bilder

image

Kommentera

