Skrattar de åt oss?

Skrattar de åt oss?

För ungefär en halvtimme sedan gick försvaret ut och talade om att nu avslutar de jakten på ubåt i skärgården.
Jag är inte överraskad. Känns som de har letat efter en nål i en höstack.

Men jag är riktigt nyfiken, fanns det någon där nere i djupet?  Är de i så fall kvar? 

Spännande att se vad det här kommer  innebära för det svenska försvaret.  Kommer Sverige att rusta upp? Jag tycker att vi behöver ett bättre försvar. Det är löjligt att vi inte har ett ordentligt försvar! Ryssland är ändå Ryssland och Putin är inte att leka med och jag känner mig lite orolig för vad han kan hitta på….

Kommentera

