Orka

Orka

Jag önskar att jag kunde få en dag utan trötthet och värk. Att få vakna och studsa upp ur sängen.  Att kunna ha en dag då jag inte slocknar som en medvetslös så fort jag sätter mig framför teven. Att inte behöva avboka var och vartannat pass som jag har bokat på gymmet. Att kunna gå utan att det värker så hemskt i fötterna.

Är så trött!  Sedan tidigt i våras har det bara varit ett djupt skov. Jag fungerar ganska bra när jag kommer igång men så fort jag sätter mig ned så är det kört. 
Jag är rädd att det ska bli värre, att jag inte ska ta mig ur skovet. Jag vill må bra!

image

Kommentera

