Mera fotografering och lite annat

Mera fotografering och lite annat

Var och blev fotad hos en riktig fotograf, det var spännande. Dels så blev jag målad av en som kan det och sedan var det roligt att stå framför kameran istället för bakom. Jag älskar att bli fotad och det blir många bilder som jag tar av mig själv och de blir ju inte så roliga eftersom de blir i en spegel eller på en armslängds avstånd 😉

Denna tjej som fotade mig var riktigt duktig och det brändes av en massa bilder med både svart och med vit bakgrund. Grymt kul! Jag fick med mig en bild gratis och sedan fanns det möjlighet att köpa flera om man ville. Rolig erfarenhet och kul att se hur en professionell fotograf arbetar. Det ledde till att mina tankar började sväva lite angående mitt egna fotograferande. Jag har varit envis och bara bränt av bilder, inte velat lära mig något tekniskt. Det har jag visserligen gjort men inte genom att läsa från en bok eller att jag har gått någon kurs utan det har jag lärt mig genom att genomföra det praktiskt. Men om du kommer och frågar mig vad jag har haft för inställningar får du inget svar för det kan jag inte ge dig 😉

Men nu blev jag sugen på att lära mig mera, ljussättning osv….. har ännu inte fått ordning på mina tankar så jag ska återkomma till det men det är något jag har börjat att fundera på.

Det händer en hel del annat inom mig. Har också börjat att lägga om min träning men det har jag inte heller fått riktigt klart. Skulle faktiskt vilja ha en träningskompis som jag kan träna med och peppa. Jag tränar bra själv men jag stod och titta på två vänner till mig i dag som tränar tillsammans och det de gav varandra är nog nyttigt och ger nog en massa energi att prestera mera.. tål att tänka på..

Jag vill så mycket….

 

Image

Kommentera

