Fotografering

Fotografering

Ni som tidigare har följt min blogg eller som är vän med mig på Facebook vet vad jag brinner för, fotografering. Jag fotar jämt och tar bra bilder enligt många 😉 Några försöker få mig att starta eget inom fotografering, jag har varit lite motsträvig och är det fortfarande. Varför är jag det? Den största anledningen är att de gånger jag har fått fotouppdrag så har jag tappat lusten, passionen för fotograferingen, det blev som ett vanligt jobb där jag var tvungen att prestera något som kunden måsten bli nöjd över och det inom en viss tid. Hade det varit ett vanlig jobb och inte något jag har sådan passion för så hade det inte varit något problem. Men nu blev det tråkigt. 

Jag vill fota när jag har lust och det jag ser och vill fotografera. Jag älskar att visa upp mina bilder och höra vad andra tycker. Älskar att diskutera med andra som fotograferar, man lär sig och får inspiration av andra fotografer. 

Jag har haft lyckan att få ställa ut två gånger tillsammans med andra konstnärer och nästa år är det dags igen men då är det bara jag. LYCKA!

I dag var jag på Mariatorgets tunnelbanestation och där hängde vackra bilder och jag kände, tänk om det var mina bilder! Vilken känsla det måste vara 🙂 Vem vet, kanske en dag. …..

Image

Kommentera

