Trött och seg dag i dag

Trött och seg dag i dag

Vaknade sent i morse och trodde faktiskt att jag skulle vakna pigg och alert i dag men icke… Var helt slut i går kväll och slocknade på en gång, har sovit hela natten. Trött och seg. Tog lång tid innan jag kom igång i dag. Men jag har bytt sängkläder i alla sängarna och så har jag tvättat tre maskin med tvätt.

Cyklat över till pappa och handlat mat till honom och sedan blev det soffan igen. Är riktigt seg i hela kroppen. Svag värk känner jag också. Kanske inte så konstigt…fuktigt ute och höst. Ett svagt (förhoppningsvis) skov är det.

Min faster är på Fuerteventura, de har 30 grader där. Längtar ned till min favvoö Gran Canaria. Tänk vad skönt att gå på stränderna med solen gassande och havets sköna ljud. Längtar riktigt mycket.

Image

En reaktion på ”Trött och seg dag i dag

Kommentera

