Zumba avslutade en vecka som jag inte ens märkte att den började innan den tog slut

Zumba avslutade en vecka som jag inte ens märkte att den började innan den tog slut

Lång rubrik blev det… men sant. Den här veckan försvann i ett nafs och helt plötsligt är det november. Massa löv kvar och in varmt i luften.

I dag när jag kom hem från jobbet så hade jag planer för mig och min yngsta son. Vi skulle äta middag hemma och sedan åka iväg till ett annat gym än det jag tränar på. Råkade hamna i soffan.. och då var det svårt att komma iväg.. men vi gjorde det och det är jag glad och stolt över. Det var ett pass med zumba och i dag var det zombie zumba så man skulle klä ut sig. Outfit hade jag med mig men att måla mig tyckte kändes lite svårt men det fick jag hjälp med av en duktig tjej och sedan satte vi igång. Hela salen darrade av zumba rytmer och man blir så himla glad och jag dansade med hela min själ.

Image

Var nog ganska nyttigt med lite motion i kväll. Var i väg med min yngsta i går kväll till en nyöppnad godisaffär i mitt område. Tänkte köpa litegranna men kom hem med 3 kg.  Jag har aldrig köpt så mycket godis förut men det fanns över 750 sorter och nästan alla gillade jag….

Image

Kommentera

