Länge länge sedan sen sist…

Länge länge sedan sen sist…

Har hänt en massa sedan sist. Vet inte om jag ska berätta. Ska försöka vara mera aktiv.. Det är ju roligt att skriva. Har massor egentligen att skriva ned. Finns så mycket att berätta, mycket att kommentera osv…

 

Nu är det sommar igen. Jag sitter hemma och väntar på en barndomsvän. Vi ska ha det kul ett par dagar här i Stockholm och sedan ska vi åka till Halmstad och titta på Gyllene Tiders premiärkonsert. Har tyckt om dem sedan jag var barn men jag har aldrig sett dem live.. Har varit dålig på att gå på konserter… tyvärr. Men det kan man råda bot på, vi börjar med Gyllene Tider på fredag!

Sedan hoppas jag också på att det blir uppehåll och härligt väder med vackra solnedgångar.. har planerat att fota en massa!!! Har börjat att titta lite på bilderna i redigeringsprogram. Har varit väldigt envis att jag aldrig ska redigera mina bilder, har bara velat ha en ny kamera 😉 men så såg jag en bild som en av mina söner hade tagit med min kamera och mitt objektiv och den var SUPER!!!! så jag ifrågasatte att han verkligen hade tagit den med min utrustning. Jo det hade han.. men så hade jag även redigerat den och då insåg jag att jaha… det är bara att sätta sig framför datorn… och jag blev nog ganska nöjd.. och insåg att de kommer bli mera jobb framöver med bilderna, det är inte bara att se bilden… det är nog mer än så… 🙂

 

Avslutar dagens inlägg med en bild….som är lite redigerad 😉

 

Image

Kommentera

