Lättpåverkad

Lättpåverkad

Är ganska off just nu på grund av värk och en enorm trötthet. Mina tankar är dagligen hos min bror och hans familj, försöker prata oftare med honom än vad jag har gjort tidigare. I morgon är det dags för första cellgiftsbehandlingen, ringde min svägerska för att höra hur hon hade det. Hon är förkyld och läkarna har sagt att får hon feber över 38 grader så blir det ingen behandling i morgon. Hon bad mig om hjälp till nästa helg då min bror måste arbeta, jag sa självklart! Jag har sagt att jag kommer finnas där och det kommer jag göra oavsett hur jag mår. Jag vill vara där, jag vill finnas som stöd och hjälp till dem alla. Jag vill inte att hon eller min bror ska behöva oroa sig, utan de ska veta att vi finns där, de behöver bara säga till, vi kommer. Jag kommer inte boka in så mycket under den närmaste tiden, inte sådant som inte går att avboka i alla fall. Det känns konstigt, jag är inte van att ha en sådan öppen kalender. Helgerna under höstarna brukar fyllas på ganska snabbt.

När vi la på så kände jag mig så ledsen, jag önskar att jag kunde göra mera, ta bort allt det onda som finns i hennes kropp, göra så allt blir bra igen.

Kommentera

