Zumba äntligen…

Zumba äntligen…

Äntligen har jag fått dansa lite…fyra veckor är en lång tid… men nu är jag tillbaka.. Härligt.. ibland skulle jag kunna bo på gymmet för det är så mycket jag vill träna och hinna med.. Men det är lite svårt när man ska arbeta, ta hand om barn och hem samtidigt som man faktiskt inte är 100% frisk… Men jag får göra det bästa av det..

Handen känns ok eller näää.. nu ljög jag.. Jag vet inte riktigt hur det ska kännas i handen… kanske jag ska vila mera… Men på torsdag ska jag till doktorn så då får jag höra vad han har att säga… och även när vi ska ta nästa hand.. skulle vara skönt att få den gjord innan sommaren så jag kan få bada…

4 reaktioner på ”Zumba äntligen…

  1. Jag har inte tränat på en vecka. Känner mig helt rastlös bara för det.

    Jag trillade och slog min höft. Men kanske är den bra snart.

    Hoppas du kan komma igång nu och ta lite i taget bara.

    KRAM

    1. Jag hoppas du är bättre snart och visst blir man rastlös! I dag har jag varit på gymmet och kört lite styrka, har varit hos doktorn och han sa att jag kunde träna men med låga vikter till och börja med och vilken skön känsla 🙂 kram

    1. Jag tycker inte att det är svårt att hänga med. Det som är bra med zumban är att det är nya danser för varje ny låt. På aerobics så är det en massa rörelser som man sedan sätter ihop till en enda lång dans. Jag tycker det är lättare med zumba än med aerobics. Jag är inte dansvan inte mer än vad man dansar på ett disco 🙂

Kommentera

