Efterlyser

Efterlyser

Jag söker att sådant här armband från SNÖ

Det ska vara precis som på bilden i den färgen. Jag har förstått att det antagligen har utgått ur sortimentet men i vissa affärer kanske det finns kvar (inte där jag har sökt visserligen) Jag har stått och tittat på det flera gånger och velat fram och tillbaka om jag ska köpa det… och så har jag inte gjort det och nu kan jag inte få tag på det 😦 Att man aldrig lär sig, hittar man något man tycker om då får man lov att köpa det.. annars så kommer man ångra sig.
SÅ vet du någon affär som fortfarande har det kvar eller DU kanske har ett i din låda som du inte använder, hör av dig till mig så får vi diskutera pris 🙂

5 reaktioner på ”Efterlyser

  1. Hej Annelie
    Jag skickade ett mail till huvudkontoret som ju ligger här i Östersund.
    Få se om namnet Emtehed ännu är gångbart (fast man blivit pensionär)

    Kramar från
    JanE o Agneta

  2. Men åååå precis det där armbandet stod jag och höll i på båten 🙂 Det är så snyggt!! Men jag köpte det inte heller 🙂

    Min torsdag har bestått i att lyssna från 8-17 på olika föreläsningar så just nu är jag LITE trött i öronen!!

    Kram

Kommentera

