Snökaos och tårta

Snökaos och tårta

I dag var det verkligen snökaos, helt sjukt, skrev om det i förra inlägget, men samtidigt tycker jag att det är underbart med snö. Jag tycker så mycket bättre om vintern när det snöar och är lite kallt, det blir mycket vackrare ute och det är lättare med värk och sådant.

Det kanske är just för att i dag så har jag inte haft några måsten och då har det inte varit jobbigt med snön som vräker ned 🙂 Hade nog gnällt mera om det hade varit jag som hade suttit fast i trafiken…

I morgon ska vi fira lillkillen med hela familjen, det kommer massa släkt och vänner hit så jag har förberett favorittårtan, det blev till och med två stycken…

Här är den men den är inte dekorerad, det gör jag i morgon, men den innehåller en massa gott, maräng, grädde, nutella….mmmmm 😉

5 reaktioner på ”Snökaos och tårta

  1. Här är det inget snökaos, men ändå mycket snö och kallt. Vackert när jag får vara inne och titta ut, men lite väl friskt om jag måste gå ut….

  2. Visst ska det vara snö på vintern! och visst kan det vara kul med snökaos om man inte behöver ut på vägarna. Här på Västkusten är det ju så sällan vintrar med mycket snö, tyvärr. Vi har ju det förhatliga regn, dimma och slask i stället. BLÄ!
    Grattis till födelsedagsbarnet!
    Må så jättegott!
    Kram Miriam

Kommentera

