Födelsedag

Födelsedag

Så nu har vi firat våran ”lilla” åttaåring här hemma. Vi väckte honom med frukost och paket på sängen i morse. Han blev så glad och nöjd, han var en glad kille som gick till skolan där han blev firad också. Han fick välja vad vi skulle äta i kväll och då blev det McDonalds… och sedan prinsesstårta till fika. Fast det han äter på tårtan är marsipanen och rosen… resten lämnar han 🙂

Så nu är han åtta år, åtta år sedan man hade en lite nyfödd pojke… sista barnet för mig….känns konstigt men samtidigt skönt.. Nu ska jag bara se mina tre pojkar växa och bli stora 🙂 förhoppningsvis så träffar de någon och skaffar familj så jag får bli farmor.. en ung farmor..

8 reaktioner på ”Födelsedag

  1. Å kommer ihåg den där känslan när man fyllde år som barn. Att vänta, vänta, vänta=) Grattis till sonen!
    Och nu när man är ”äldre” och barnen vuxna eller nära på, så blir man ju uppvaktad på andra sätt. =) Förra året när jag fyllde blev jag väckt av sonen som var på väg till sitt jobb, klockan halv sex stod han i mitt sovrum och sjöng och hade fixat frukost på en bricka. =) Kan ske stämmer det där om att ”som man sår får man skörda….”
    Må så jättegott!
    Kram Miriam

Kommentera

