Gudfadern

Gudfadern

I dag fick jag ett MMS på telefonen, det var en bild på min äldsta son i något som jag aldrig har sett honom i förut, kostym med hela kittet. Detta är killen som totalvägrade studentmössa, studentkostym. Han gick på sin student i shorts, flip flops och t-shirt som protest på allas hysteri om att klä upp sig på studenten. Men idag har han varit och inhandlat allt…. Anledningen till detta är att han ska bli gudfar åt sin väns dotter. Jag tycker han är jättefin och han passar verkligen i kostym. Sedan så tyckte jag att han var modig och tuff när han vågade vägra kostym på sin student.

8 reaktioner på ”Gudfadern

  1. Så stilig! Har sett min son i kostym 3 gånger, det var på vårt bröllop, på en begravning och på sin student! Men ha e fin i jeans och tröja också=)
    Må så jättegott!
    Kram!

  2. Så stilig son du har 🙂
    Jag tycker han var underbar som vågade motstå klädkoden på studenten 🙂 Härlig kille!!

    Jag saknar vårt hus massor ibland.. men sen så tänker jag ofta: Vad skulle vi gjort där när tvillingarna flyttar?? Och vi skulle blivit endast 4 st 🙂 Och då känns det rätt ok… inte helt men rätt ok 🙂

    Kram

    1. Tack 🙂

      Det blir nog att du mindre och mindre kommer att längta till huset när ni blir färre hemma.

      Jag har tittat på massor med hus och det finns underbara stora hus.. men de kostar också en hel del…vi har i dag låg månadskostnad och den lär ju bara bli lägre och vi kommer bo bra sedan när barnen är utflugna 🙂

      kram

  3. Fina sonen….jag känner igen känslan. Man blir bara stum.

    När min son tog studenten i fjor så såg jag honom för första gången i frack som var ämnat till balen. Jag höll nästan på att svimma……så fin han var.

    KRAM

Kommentera

