Min nya hobby..

Min nya hobby..

Jag har inte direkt lärt mig att sticka eller virka, är lite avundsjuk på dem som göra fina saker av garn och stickor. Så var jag och hälsade på vänner på Åland och hon hade stickat en härlig halsduk, hon lovade mig att lära mig hur man gjorde så vi for in till Mariehamn och köpte garn. Det var ett särskilt sorts garn som på ett sätt var färdigstickat… Och det var riktigt lätt att sticka halsdukarna.. och jag har producerat några stycken nu 🙂 man gör dem klara på en kväll…Det är riktigt roligt och jag vill nu försöka på mig lite annat också.

         

 

Kommentera

