En omtanke från någon okänd.

En omtanke från någon okänd.

I dag när jag kom till jobbet så hade jag fått ett mail från en kvinna som hade läst intervjuven i Tara som var publicerad i sommras. Det handlade om min fibromyalgi. Hon kom med lite råd och omtanke. Det värmde riktigt skönt inom mig. Att någon som har läst om mig tar sig tid att skriva ett mail för att ge mig en chans att testa något som kan göra att jag mår bättre, det är ren och ärlig omtanke. Jag har haft det mailet inom mig hela dagen 🙂 och jag ska testa rådet också…

En reaktion på ”En omtanke från någon okänd.

Kommentera

